خبرگزاری هنر هفتم

خبرگزاری هنر هفتم
سینمای ایران 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cinema و آدرس cinemahasht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام من دیروز موفق به دیدن حوض نقاشی شدم به نظر من اینفیلم هم سطح فیلم رسوایی و شاید کمی کمتر از آن بود و من به آن از بیست 19 میدم.  چون منو به گریه انداخت البته شوخی میکنم.

رتبه بندی من بین 3 فیلمی که تا الان دیدم:

1-رسوایی

2-حوض نقاشی

3-تهران 1500

حالا برم سراغ نقد فیلم ( همه نقد ها نظر شخصی خودمه) 

به نظر من این فیلم بسبار زیبا بود به دلیل اینکه واقعا در دل انسان هیاهو ایجاد میکرد این فیلم درباره یک زوج معلول ذهنی است که صاحب فرزندی هستند که او کاملا سالم است و فرزندشان با کم و کاستی های آن ها نمیسازد و به خانه ی ناظم میرود و همان جا میماند............. ./ امیدوارم برای دیدن این فیلم به سینما بروید و این فیلم را مشاهده کنید و حتما نظرات خو را برایمان بگذارید به نظر من این فیلم بسیار خوب بود و واقعا لایق گرفتن سیمرغ های بیشتری بود. 

                                          



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ سید امیرحسین سیدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 فروردين 1392 بهمن 1391 آذر 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 3925
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1